Turisme og iværksætter

Iværksættere.
Det skal sikres at der i Holstebro Kommune skabes optimale vilkår for iværksættere inden for et bredt spekter af erhverv. Dels ved en professionel rådgivning og sagsbehandling i kommunen, dels ved at drage nytte af den vidensbank der befinder sig i Nupark. Der skal skabes yderligere muligheder for at iværksættere kan skabe relevante netværk, både gennem aktiv erhvervsservice og ligeledes skabe mulighed for virksomhedsbaseret vidensdeling

Oplevelse og turisme.
Holstebro Kommune har med adgang til både hav og fjord unikke muligheder for at tiltrække turister. Samtidig kan Holstebro Kommune byde på store, kulturelle og naturmæssige oplevelser for hele familien.Udvikling af lærings- aktivitets- og erhvervsturisme vil være et stort potentiale som vil vi udvikle og synliggøre – det kunne være kurser for lystfiskere i Danmarks bedste fiskevand, orienteringsløb i Danmarks mest varierede natur eller formidling af viden om Danmarks bedste udnyttelse af bio- og affaldsprodukter.

26.8.18
Sommerstævne
Invitation til Sommerstævne 2018 i Socialdemokratiet Region...