Midtvejsevaluering af valgprogrammet
Socialdemokraterne i Holstebro Kommune var mødt den 16. november 2015 for at evaluere valgprogrammet. Hvor langt er vi kommet? Har vi nået det, vi ville?

Meld dig ind

Synes du også, at fællesskab og solidaritet er vigtige værdier? Har du lyst til at gøre en forskel, eller vil du gerne støtte en politisk sag, så meld dig ind hos Socialdemokraterne, Holstebro.

MELD DIG IND HER eller meld dig ind pr. sms Som medlem af Socialdemokraterne, Holstebro kan du deltage i vigtige politiske beslutninger, vælge vores folketingskandidat - eller selv stille op. Du kan også deltage i valgkampe, kurser eller debatter. Du modtager vores medlemsblad Socialdemokraten fire gange om året, samt det lokale nyhedsbrev. Derudover kan du som medlem deltage i partiets interne elektroniske debatter på vores medlemsportal. Vi arrangerer temaaftner, hvor du kan komme og debatere med vores byrådspolitikker, komme med din mening

Hvad koster det?
Det koster 350 kroner om året at være medlem. Når du har meldt dig ind får du en velkomstpakke fra partikontoret og du vil blive kontaktet af din lokale partiforening.

Vil du med i vores ungdomsorganisation?
DSU, som er Socialdemokraternes ungdomsorganisation er en uvurderlig hjælp, når Socialdemokraterne fører valgkamp. Er du under 30 år, kan du også melde dig ind i DSU. Det koster 100-150 kroner årligt at være medlem. Se mere om DSU på deres hjemmeside her www.dsu.net. Eller besøg DSU West som er vores lokale DSU afdeling

27.11.17
Bestyrelsesmøde

Som medlem af Socialdemokraterne i Holstebro kan du deltage...